2009-03-14 | 19:48:58

Vickan och Lukas.

Så var det lördagkväll. Snart söndag. Jag har faktiskt längtat efter denna söndagen sedan förra söndagen. Varför får ni veta i morgon !!

Jobbade fm, gick helt ok trött var jag. Sen har jag varit och hälsat på Vickan och lilla Lukas. Sötare unge får man leta efter. Och han var tom glad när han såg MIG !! Kul att få träffa V igen, surra lite och framförallt se henne. Dock var de tråkigt att hon åker på måndag och såklart har vi knappt hunnit träffas ngt. Jag grät en skvätt i bilen hem. Att kliva in i deras hus var som att kliva in i min egen barndom. Återigen kommer känslan av att vilja vara lite över en.
V hade tagit fram sin Go-Go hund, en hund som man kunde vara ute och gå med. Åh vad avis jag blev när de fick dem, de var ju sååååå fina. :0)

Nu är det snart Mello. Har inte alls följt med, så jag har ingen favorit. Dock får jag inte tycka om Uggla, visst var de så T ??!!

Snart är det söndag !!

Kjam !!

Kommentarer
T skrev:

Riktigt uppfattat!

2009-03-15 | 14:13:05
Fia skrev:

Får och får!! Det T inte ver mår hon inte dåligt av, eller hur ;)



Jag vet att du innerst inne Love ugglas, precis som jag :)

2009-03-15 | 16:25:39
URL: http://fiasfunderingar.blogg.se/
Vickan skrev:

Super skoj å se er!!! Till sommarnen när vi förhoppningsvis kommer upp måste vi ses MER!!!!! Maria har förresten blitt mamma nu, tille n liten Lily!! =) Kramar

2009-03-16 | 21:09:17
URL: http://vickiz.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback