2009-05-07 | 10:35:40

Inspirationen här är jag !!

Idag skiner solen som bara den.
Underbart !!
Början inte förrän klockan två så jag hinner med lite annat innan.
Hade tänkt ta ut hundarna en och en och träna lite. Med dummy såklart !! Så skönt att inspirationen sakta med säkert smyger sig på igen.
Igår fick jag lära mig att man ska fokusera på vad man tränar just den dagen, säg markeringar. Då ska man inte vara och bry sig så mkt i hur hunden levererar eller ingångarna. Det ska jag försöka komma ihåg idag.
Eskil och jag ska bara ha roligt med dummyn. Allt ska vara så roligt så !!
Diesel och jag ska oxå ha roligt, men vi ska träna lite linjetag.




"Is this how it ends ??"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback