2009-05-19 | 12:35:29

Långkalsonger.

Så har vi varit ut på en promenad jag och hundarna. Jag tror minsann att det är åska i luften för det är riktigt kvaft (??) ute. Jag kunde ju såklart inte låta bli att träna lite. Körde lite liggande på avstånd och en och annan stoppsignal. Men annars fick de mest lufsa på bäst de ville.

Nu ska lyckliga jag få ta på mig långkalsongerna och bege mig till jobbet.Hade nästan tänkt att skippa dem, men sen insåg jag att kommer att frysa ihjäl om jag inte har dem på mig. Så det är bara att klä sig.

Ha en bra eftermiddag alla !!

Kommentarer
Veronica o Liva skrev:

Jättegrattis till ännu en kanondag i ringen..Så nära....Kram / Veronica

2009-05-19 | 13:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback