2009-05-26 | 17:48:01

Musik.

Phu nu har jag stånkat och stönat färdig med alla dörrar och fönster. Bytt gardiner i sovrummet. Hade tänkt byta i vardagsrummet och köket oxå, men bägge paren gardiner är borta. Hm kan de bero på hur de ser ut i linneskåpen måntro ??!! Det får bli nästa projekt.
Det är ganska sjukt, idag när jag har ont i nacken och egentligen borde ta det lugnt, då fixar jag och donar som aldrig den. I vanliga fall när jag är pigg och kry så hittar jag aldrig energin till att göra vettiga saker. Det är som när man pluggar, man får alltid så himla mkt gjort när man egentligen ska plugga. =0)
Ms hus borde vara skinade rent nu, eller gumman ??!!

Jag har lyssnat till en massa musik som det var längesedan jag hörde. Vissa skivor bara finns i en. Alla känslor och minnen dyker upp direkt. Lyssna tom lite på Westlife som ni märkte nedan. Vips var jag tillbaka en massa år i tiden, då jag och Ingela var i Stockholm på praktik och jag precis fått veta att min dåvarande pojkvän var otrogen mot mig. Jag hade Westlife i lurarna varje dag jag åkte till praktiken. Och det var som om jag kunde känna gunget av tåget och jag mindes exakt hur jag kände då. Det var då jag förlorade en del av min förmåga att lita på andra människor. En stor del av min osäkerhet föddes och jag slutade släppa i folk.

Tänk vad lite musik kan göra. Jag blir lika facinerad varje gång.
Men nu till lite roligare musik som jag hoppat till många gånger. Videon tycker jag är genialisk, snacka om att driva med sig själv och göra det oväntade !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback