2009-05-28 | 22:49:22

Nelly eller inte ??

JAG VILL INTE PACKA !!
Så jag vägrar, iallafall för stunden.
Så det så !!

Söta lilla T jobbade idag, det är bra när hon jobbar. Då hinner man ibland slänga lite käft. T är en väldigt duktig och ambitiös människa. Som tar tag i saker och ting. När jag är med henne så tänker jag på riktigt. Jag skärper till mig och fattar faktiskt ett och annat. Som sagt, det är mkt bra att lilla T finns.

Gluttat lite på Nellys hemsida. Finns en del saker som skulle vara lite små intressanta. Men med tanke på vad Kelly varit med om känns det inte särskilt lockande. Hon driver ju ändå en ganska så stor blogg och kan sätta lite press på dem. Lilla Jenny däremot, tja henne skiter de nog i skulle jag tro. =0)


Kommentarer
T skrev:

Aww vad glad jag blir, söta du, tack så mycket! Men jag tycker minsann att du också är rätt ambitiös av dig så vi är två om det.



Jag har beställt en massa från Nelly och aldrig har det krånglat och aldrig har jag fått fel. Returer har betalats igen på en gång... Inget att klaga på där.



Är Pålkem redan nu i helgen? Lycka till så mycket, det kommer att gå så bra för er!!



Puss-kram

2009-05-29 | 17:55:43
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback