2009-05-14 | 21:00:49

Nu börjar det kännas.

Idag känner jag att jag har fått lite vår/sommarkänslor.
Först så satt jag, Elin och Rasmus ute på några bänkar och åt glass. Solen sken och det var riktigt varmt.
Sen nu ikväll gick jag en prommis med grabbarna, det är fortfarande ljus ute. Gräset har börjat bli grönt, det var full med fåglar i vattnet och det vara bara sådära härligt att vara ute och gå.
Då blev jag varm och glad i själen.

Nu hade jag tänkt se lite på TV och sen sova. Nacken säger ifrån idag vilket gör huvudet trött.
En liten rolig sak bara, Kati sa att om man är van att ha pipan med sig så känner man sig nästan naken utan den. Jag åkte på kalas med pipan runt halsen, jag trodde jag hade ett halsband på mig !! =0)

Så kan det gå minsann !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback