2009-05-04 | 10:12:19

Ny dag, ny vecka.

Ny dag, ny vecka. Man hinner lixom inte riktigt med !!
Ska alldeles strax bege mig ut med hundarna på en promenad, sen blir det att jobba hårt i några timmar.
Ikväll har jag tvingat med mig pappa ut och lägga spår. Att gå själv i skogen efter sjusnåret kändes inte alltför lockande, samt att om jag båda blodar och drar klöven själv har jag en tendens att bloda mest på mig själv !!
Blir ett litet test då spåret kommer att ligga runt 18 timmar. Kommer lägga ett ganska enkelt för att kolla hur Diesel löser det. Så länge efter en spårläggning har han aldrig gått ett spår. Eskil kommer jag lägga ett spår åt imorgon, som vi kommer gå senare på kvällen. Hans spår vill jag inte ha liggandes lika länge ännu.

Nu är det bara att ta sig i kragen och byta om.
Ha en bra måndag alla, och glöm inte att deklarera !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback