2009-05-20 | 17:51:52

Regn i luften.

Idag var en sådan dag som aldrig ville ta slut.
Men det gjorde en tillslut.
Jag har varit iväg och tränar hundarna en sväng. Regnet hängde i luften, men jag tänkte att man måste ju träna i alla väder så. Vi klarade oss ifrån att bli blöta, men nära vara det. Man kunde nästa ta i molnen så tunga var de.
Eskil och jag körde några enkelmarkeringar med kanindummyn. Gick bra. Han studsade som en liten kanin påvägen ut. =0)
Diesel och jag körde linjetag idag. Ganska så enkla fortfarande. Så han ska lära sig att gå rakt ut, plus att jag längde avståndet lite så vi töjer på den yttre gränsen. Gick jätte bra, han går rakt ut så länge han ser dem. Inte vågat köra utan att de syns ännu. Några markeringar bara för att kolla av, och jo han spännde blicken framåt när jag sa det. Att matte sen är värdelös på att kasta är en annan femma. Nu har vi dock kommit till att han vill tjuva lite, eller tjuva och tjuva de rycker i honom. Jag har skickat honom ganska så driekt för att få bort "frågandet", nu måste ja börja ha lite is i magen.

Sen fick de hopp och lek, och de dampade fint ihop. Hoppade över varandra och tja var allmänt galna. Sötisar.
Nu har de varsitt ben och ligger i olika ändar av lägenheten.

Jag hade tänkt kolla runt lite hära. Kanske se någon serie eller så. Möjligtvis att de blir åska och då kommer jag gömma mig i bilen.

Vad är era planer ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback