2009-05-28 | 10:39:23

Dirty Dancing fashion.

Det blåser fortfarande helt sjukt mkt, så mina träningsplaner med hundarna gick i stöpet. Visst ska man träna i alla väder, men man kan ju inte bege sig ut när man knappt tar sig framåt. Får helt enkelt tänka om lite.
Sen så borde jag packa för vi dra till Pålkem redan i morgonkväll. Åker direkt jag har slutat så jag bara måste packa idag.
Får börja med att skriva en av mina älskade listor. =0)

Tänkte när jag såg filmen igår att det är ganska mkt härliga sommarkläder i den. Luftiga linnen, söta tunikor, tuffa klänningar, bara magar. Många outfits som jag gärna själv skulle bära.


Tuff ihopknyten skjorta som lämnar magen bar.


Korta jeansshorts med lite högra midja.


Vita tygskor.


Tycker det är så härlig vidd i kjolen på denna klänningen.


Lite roligt, här kommer trailern från -87.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback