2009-11-24 | 09:56:56

Äntligen !!

Äntligen verkar bloggen funka hyfsat iallafall, som jag har saknat er. ;0).
Ute är det disigt och grått, när ska vi få snö egentligen ?? Första advent är på söndag och jag tycker att snön borde inse detta.
Helgen gick i lugnets tecken. På lördagen var mamma och jag på gammeldags julmarknad, lite kallt med helt ok. Köpte hem mjukkaka som jag avnöjt med smör och ost på kvällen. Underbart !!
Söndag så plågade jag min familj med skelettmätningar och blodtyckskoller. De var alla snälla och klagade inte alltför mkt. ;0). Städade en hel del i helgen också, men jag hade mkt hellre pyntat !! För nu kliar det i fingrarna.
Fast jag ska faktiskt få börja redan i morgon, gardiner och dukar ska stykas och sättas upp. Jag har lyckats, som de flesta andra år att ha min jobbar helg under skyltsöndagen, så jag hinner inte pynta allt i helgen. Därför tänker jag tjuvstarta lite i morgon. Ska bli sååååå kul.

Jag ska alldeles strax åka till Lule, styrketräning står på schemat. Vet dock inte vilka muskelgrupper det blir. Men jag är helt övertygad om att jag kommer ha ont ikväll. =0). Skönt faktiskt att få träningen fixad under skoltid.

Nu ska jag göra mig klar, läsa lite andra bloggar och sedan bege mig.

Hoppas ni får en bra dag !!


Glöm inte att tävla.

Kjam !!

Kommentarer
Anneli skrev:

Vad härligt att läsa att du längtar efter att julpynta trots att du inte riktigt kände så för några veckor sedan. Mysigt med julpynt. Vi har också börjat lite ;)



Kramar och tusen grattis till ditt fina tentaresultat!/Anneli

2009-11-24 | 15:01:00
URL: http://annelip.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback