2009-11-10 | 21:18:15

Årets glögg- Rosé.

Ibland får man bara ila då lyckan sköljer över en.
Jag var ner på ICA för att skicka ett paket. Då hittade jag denna lilla glögg.

Jag tycker egentligen inte om glögg. Tycker det är söt och rent ut sagt äckligt. Har varje år provat nya sorter, för jag vill verkligen dricka glögg. Det verkar så mysigt när alla andra sitter där med sin lilla kopp och pepparkaka. Så jag sätter mitt hopp till denna i år då, för jag tycker ju om vanligt rosé. =0).



Man kan ju alltid hoppas att det är lite liknande smak iallafall. Hehe. Köpte inte hem glöggen, tänkte vänta tills lite närmare jul, kanske tvinga Tommy och Elin till en glöggkväll.

Hur som haver, påväg hem började det att snöa. Lätta, små flingor som sakta svävade mot marken. Då fick jag ett il av lycka. Kvällen var kall och luften frisk. Lite som att bli född på nytt.

Kjam på er !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback