2009-11-24 | 21:56:12

Bästiskaka.

Phu idag blev det axlar och bröst som fick sig en omgång. Om jag kommer kunna torka mig själv i morgon är fortfarande en gåta. Det är kul att träna styrka på "riktigt". Jag har tur som är i samma grupp som två tjejer som gärna hjälper mig, de är snäppet starkare än mig men får mig inte att känna mig dålig för det.
Tack Therese och Jessica !!

Ikväll har jag faktiskt varit lite produktiv (bäst att passa på medans armarna fungerar !!) och börjat lite smått att baka till kalasen som kommer upp i december. Det blev denna Bästiskaka, den är inte ännu provsmakad då den måste svalna lite. Men den ser god ut och luktar gott så. =0).

Kalasgott och Lyckas med mat har en lite adventstävling ihop.
Var med du med vettja !!



Nu ska jag gå och ta hand om (läs, smaka.) min lilla kaka.

Kjam !!

Kommentarer
bakmammorna skrev:

hemma hos oss kallas den ryttarkaka och visst är den underbart god! mmm..

2009-11-26 | 12:48:33
URL: http://www.bakmammorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback