2009-11-13 | 16:43:22

Dagens Lyckopiller.

I en värld full av stress, måsten och krav så är det lätt att tappa bort sig själv, och sitt välmående.
Därför ska jag börja med en ny sak, "Dagens Lyckopiller". Jag ska varje dag skriva upp en sak som fått mig att må lite extra bra, något eller någon som fått mig att dra på smilbanden. Det behöver inte vara några stora saker, som igår tex. att bara få komma hem, dricka lite T, tända lite ljus, det gav mig lite extra energi.

Ni kära läsare får oxå vara med, länka gärna så jag kan gå in och se vad som gjort just din dag lite speciell.

Dagens Lyckopiller är då att jag ska få åka ut till min kusin och hans familj, och vara lite umgåsig. Träffa världens bästa Rasmus. Det blir alldeles för sällan, därför blir jag extra glad de gånger som allt klaffar och vi kan ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback