2009-11-29 | 18:22:59

Det var bättre förr.

Hemma efter en hård dags arbete. Hann faktiskt gå ner på skyltsöndag med mamma en sväng. Men jag måste säga som alla äldre "det var bättre förr." Det var lite tomtar, lite stånd med folk som sålde. Sen att snön lös med sig frånvaro gjorde väl sitt. Idag är det dock riktigt kallt så jag håller mina tummar hårt att snön snart faller mot marken.

Ganska mysigt ändå att gå hem nu när det blivit mörkt och se allt pynt som kommit upp. Vissa mer smaklösa än andra. ;0).

Jag tror minsann det får bli tomtegröt till middag också !! Funderar om jag ska våga mig på att prova att göra egen från skratch någon gång. Mormor gör alltid det till julen, men det är i princip bara jag som äter den. Tills vidare får jag nöja mig med Änglamarks på tub.

Kjam !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback