2009-11-30 | 10:01:48

Ett litet vitt täcke.

Vet ni vad ?? När jag kikade ut genom mitt fönster nu på morgonen var marken vit !! Inget tjockt snötäcke, men tillräcklig för att ge mig ett leende på läpparna. =0).

Idag ska jag träffa Charlotte, vi ska jobba på vårat lilla projekt. Innan dess hade jag tänkt hinna ut med vovvarna och se om jag kan hitta lite granris att bära hem. I em. har jag lovat mamma att jag ska hjälpa henne slösa lite pengar.
Denna vecka är det ganska så full rulle. Heldag i skolan i morgon, onsdag ska vi träna mage,rygg och armar, torsdag heldag igen samt att vi åker till Stockholm direkt från skolan. Borta fredag. Kommer hem lördag, så är det julfest med jobbet och på söndag ska jag gå skola igen. Phu !! Men det ska vi nog fixa, vill gärna få in en bio med Li oxå.

Nä dags att ta tag i dagen !!
Kram !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback