2009-11-29 | 08:04:04

Första advent.

Så var första advent här. Bara lite mer än fyra veckor kvar till jul. Ibland skrämmer det mig hur fort tiden går.
Jag klev upp lite extra tidigt i morse för att hinna med att mysa lite i ljuset av det första ljuset som vi tänder. Det var nästan lite pirr i magen varning faktist. ;0).


Risgrynsgröt med kanel och socker. Mmmmmm.


Tomtemuggen fick krypa fram.




 








Ska snart bege mig till jobbet. Såklart är det skyltsöndag på Piteås gator idag, men jag ska se om jag inte kan ta en liten rast så jag hinner ner och titta på en eller två tomtar iallafall.

Önskar er alla en underbar första advent !! Tänk på att andas och njuta nu, innan stressen är över er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback