2009-11-12 | 19:32:00

Halv åtta hos mig.

Vad vara dett ?? Klockan är halv åtta och jag känner mig redo för sängen. Kroppen är inte i fas just nu. Har ju lärt mig idag om hur viktigt det är med sömn, det är då kroppen bygger upp oss igen. Fast att gå och lägga sig havl åtta känns lite väl häftigt. Då vaknar jag säkert klockan två i natt och är pigg.

Måste berätta om bästa kommentaren jag fått på länge. Vi var några som satt och pratade på lunchen igår. Ålder kom upp och Immanuel frågade hur gammal jag var. När jag svarade så såg han ut som en fågelholk. Seriöst ?? frågade han igen. Japp svarade jag, och nu kommer det bästa.
- Ja då måste åren har varit VÄLDIGT snälla med dig !!
Behöver jag säga att jag kommer leva på det dära läääääänge, läääääänge ??!!! *fniss* Jag bjöd honom på en kopp kaffe som tack. ;0).

Dagens jag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback