2009-11-02 | 16:37:18

Ny inredningsbutik i stan.

Hemkommen med lite panik. Blir alltid så tycker jag när man har en kursgenomgång, så mkt som ska göras på så lite tid. Jag har dock tänkt försöka börja i god tid med uppgifterna och så, men jag känner ju mig själv också. Sista minuten, det är min melodi !!

Sitter nu med en kopp LusseT i handen och beställer lite nya läroböcker.
Var in på Piteås nya inredningsbutik. Åh vad mysig den var, ni vet sådära lite gammal känsla över det hela. Myskänslan sprider sig över hela kroppen när man går in. De hade tvålar, Teer, skålar, ljus, Yankee Candels- jag älskar dem, så när lönen kommer ska jag unna mig ett ljus. Jag rekommenderar verkligen Piteborna att ta en sväng förbi där. Alltid kul när det kommer lite nytt.

Yankee Candle Christmas Cupcake Medium Jar
Ett sånt här blir det när lönen kommer. Luktade underbart !!

Kommentarer
jasså? skrev:

Vart har den butiken kommit ? =)

2009-11-02 | 17:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback