2009-11-14 | 17:45:36

Off to kalas.

Stort grattis till Camilla som kom på det först !!
Såklart är det en klädvårdsrulle. Vet inte riktigt vad jag skulle göra utan dem.
Vi får fixa så du får ditt pris Camilla.

Nu har jag gjort mig klar för 70-års kalas. Det blir att promenera dit, bra för miljön och för kroppen. Dock insåg jag att alla minuter att fixa håret var onödigt, för jag kommer ju dra på mig en mössa. Kallt i Pite idag.
Hoppas ni alla får en bra lördagskväll, det tror jag att jag får. Har nämligen tänkt tvinga Elin att dricka lite vin med mig !!





Kjam !!

Kommentarer
Camillan skrev:

WIIIHOOO!! Jag har ju föresten en klöv i frysen som du äger.

2009-11-15 | 10:22:30
URL: http://www.camillan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback