2009-11-06 | 19:29:21

OLW har gjort det igen.

Det blev en riktigt lång dag idag. Där efter lunch så tror jag inte att min hjärna registrerade alltför mkt tyvärr. Dagen har handlat om mineraler, olika livsmedel, skillnad på smör och margarin och lite sånt.
Fick veta att T är väldigt urindrivande, näääääää det har jag aldrig märkt. ;0). I övrigt var T mkt bra att dricka, så det är bara att fortsätta. Vidare lärde vi oss att de är sällan vi i Sverige får brist på någon mineral eller vitamin. D-vitamin kan vara lite knepigt nu på vinter, men då finns det ju droppar att ta. Men som sagt efter lunch var jag inte riktigt med i leken.
Sen så gick vi lite tidigare för att hinna med en snabbare buss hem, bussen som aldrig kom. *suck* Men jag, Charlotte och Therese gick till supermysiga Unik som finns på campus och värmde oss med en härlig kopp T. Det var härligt att bara sitta där och ta det lugnt en stund.

Hemma nu, ska snart börja med tacosen. Ni vet Fredagsmys !!
Haha OLW har verkligen gjrot det igen, kommer ni ihåg "Har ni fest eller ??"
Den fastnade hos de flesta, och jag har inte hört ng som inte nynnat på fredagsmys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback