2009-11-12 | 20:02:25

Pottery Barn.

För att hålla mig vaken surfar jag runt för att leta julklappar och liknande till mina kära. Har hittat en bra en åt min kära mor som jag tänkte visa. Men sen insåg jag att läser mamma min blogg ?? Ingen aning, det kanske jag borde ta reda på innan jag avslöjar vad hon ska få här. =0).

Hamnade på Pottery Barns hemsida. Hittade hur mkt som helst, som att hamna i en annan värld nästan. Jag är ganska traditionell när det kommer till att klä min julgran. Och svarta, rosa, röda, ja alla andra färger än grön på granen går bort för mig.



Etched Glass Ball Ornament

Beaded Snowflake Ornament

Paperwhite Candlepot Benefiting St. Jude

Mercury Tealight Holder, Set of 4, Gold

Vet ni vad ??
Nu ska jag klura ut en bra tävling tror jag.

Kommentarer
Sandra skrev:

åh vilka fina, hej jullängtan :)

2009-11-13 | 02:19:53
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback