2009-11-08 | 20:39:13

Reklam genomgång.

Sen jag började plugga har jag verkligen försökt att hålla hårt i mina slantar. Jag gör verkligne mitt bästa.
Nu har jag blivit som pensionärerna. Varje söndag då reklamen kommer sätter jag mig ned och kollar igenom den. Framför allt Coop och ICAs blad. Letar framförallt om någon har billigt Quorn, för det är inte billigt och det är ju i princip det jag lever på.
Jag har inte kommit till det stadiumet att jag ¨ker runt till olika butiker för att handla en två varor som är billigast just där.....inte än iallafall. =0).




Hur gör ni för att hålla i slantarna ??

Kommentarer
Carro skrev:

Jag äälskar reklamen :D Brukar spanan in den på internet bara för att .. Vet exakt vilka dagar, vilken butik kommer ut med sina grejjer ;P Måndagar brukar vara shoppingdagar bl.a då åker jag runt, men mest för att alla butiker ligger i samma område ;D

2009-11-11 | 08:46:45
URL: http://carrod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback