2009-11-15 | 21:33:04

Riktig städdag idag.

Nu är jag faktiskt ganska så trött. Har varit ned och rensat lite i förrådet, det behövdes vill jag lova. Men nu finns det liiiiiite mera plats.
Ledig ifrån att åka till själva skolan i morgon, men vi ska redovisa en vetenskaplig artikel på tisdag så det blir att lusläsa den i morgon. Funderar på att gå och sätta mig på ngt cafe´ med en kopp Chai.

Hade tänkt dö lite i soffan nu med en tidning. Egentligen vill jag läsa en bok, men jag känner inte att jag har tid att läsa "vanliga" böcker nu när jag pluggar. Det får bli över jul kanske.

Ha en trevlig kväll !!




Kommentarer
Kristine skrev:

Man har alltid tid med vanliga böcker!

2009-11-16 | 07:47:06
ahallen skrev:

Det är samma sak med mig under terminen. Det känns som att man redan läser så mycket att man inte kan prioritera vanliga böcker...

2009-11-16 | 09:18:34
URL: http://ahallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback