2009-11-15 | 10:26:13

Söndags morgon.

Söndag morgon minsann. Sitter här med lite tända ljus och en kopp T och funderar över hur dagen ska se ut. Tror den blir lugn och skön, kanske lite städning och röj här hemma.
Kvällen igår var trevlig, även om det är lite jobbigt att sitta där och ständigt bli påmind om att man inte riktigt räknades denna gången. Jag tycker inte att det är så mkt begärt, att bara bli tillfrågad. En liten fråga som för mig hade gjort så mkt.
Nåja jag hade det väldigt trevligt i vårt lilla hörn med kusin och Elin. Rasmus han höll igång oss alla som vanligt. Speciellt pappa min, hehe att ta hand om små barn tror jag är ett bra sätt att få vardagsmotion. =0).


Lite roligt bara, igår innan H&M släppte sin Jimmy Choo kollektion fanns det 7 annonser med Choo på tradera. Typ två timmar efter allt var slutsåld fanns det över 200 och vilka överpriser sen. Lite tråkigt tycker jag när folk köper bara för att tjäna pengar. Men men sånt är livet eller hur.

Hoppas ni får en bra start på eran söndag !!
Kjam !!

Kommentarer
ahallen skrev:

Sv: det förstår jag absolut! Vilka väskor köpte du? :)

2009-11-15 | 11:30:32
URL: http://ahallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback