2009-11-30 | 19:05:30

Stinky !!

Nu sitter jag här och stinker vitlök. Stinker är verkligen det rätta ordet. Jag gjorde "kött"-färssås och använda torkad vitlök i flagor om jag har haft här hemma. Det blir en grymt mjuk och härlig vitlökssmak, men man behöver bara liiiiite liiiiiite. Jag tog inte tillräcklig lite. ;0).

Har nästan skrivit klart mitt och Charlottes arbete, ska skicka det till henne så hon får läsa igenom det. Sen blir det väl att finjustera lite.
Har även varit iväg och hjälpt mamma slösa pengar. De får varje år en summa pengar att handla arbetskläder för. Mamma brukar vara ute lite i sista minuten och aldrig hitta ngt hon vill ha. Det brukar resultera i ett plagg åt mig !! I fjol fick jag mitt grymma regnställ från Didrickson och i år kom jag hem med en lila snygg huvtröja.
Tack tack snälla mamma !! =0).

Funderar om jag ska gå till Korpen, eller sätta min framför TV och kolla på Nigella. Eller kanske rent utav dammsuga och skura lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback