2009-11-26 | 15:51:54

Stretching, Leila och jag.

Det var väldigt intressant idag. Det handlade ju om stretching. Man har väl alltid hållt på med det, men aldrig egentligen vetat varför.
Nu vet jag !!
Sen hittade vi några lagom stela muskler i nacken och axlarna som fick sig en omgång.

Sedan jag kom hem har jag hunnit göra klart det som ska in i morgon, skit svårt tycker jag det var. Uppgiften handlar om att man ska göra tre recpet och sedan föra i dem i Distist XP för att kolla energimängd, proteiner, fett osv. Jag tyckte det var skitsvårt eftersom med vanligt husmanskost är det ganska svårt att komma upp i de rekommenderande värdena. Speciellt som jag räknat på en person som tränat ca. 4 ggr i veckan. Han får ju äta ihjäl sig känns det som. =0).

Sen har jag faktiskt hunnit köpa en julklapp idag oxå. Kändes lite lagom pirrigt, för det är en sådan klapp som antingen är helt perfekt eller så blir den helt fel. Vi hoppas på det förstnämnda va ??!! ;0).

Så vad ska jag nu göra när jag fick lite tid över, hm kanske kolla lite på Leilas jul som jag klickade hem häromdagen.



Jag tror minsann att det blir att göra det, självklart med en kopp T i handen !!

Kommentarer
Helena skrev:

Leila bakar så himla goda grejer... gillar speciellt hennes rocky road-godisar till jul!

2009-11-26 | 16:36:30
URL: http://matresan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback