2009-11-11 | 06:22:13

Styrketräning på schemat.

God morgon !!
Lite roligt, fler läsare än någonsin, men mindre kommentarer. Haha det gör ingenting för mig, men har ni en åsikt var inte rädd för att skriva den.

Idag har vi styrketräning på schemat. Känns lite konstigt, gå på högskolan och få träna på skoltid, det är inte illa. Jag är ju dock inte världen starkaste, för det är ju Pippi, men ska bli väldigt intressant att få lära sig från grunden. Dock är det heldag idag så jag är inte hemma förrän efter halv sex. Jag ska nog överleva hoppas jag.
Vi ska träna inne i Luleå stad, så jag hoppas hinna förbi och köpa lite pepparkaksT, hört så mkt bra om det, så jag är nyfiken på att prova.

Nä nu är det dags att ta tag i denna onsdag.
Vad har ni får planer för dagen ??


Kjam !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback