2009-11-19 | 21:14:08

Tävla om ett muffinspaket !!

Nu mina kära vänner är det dags för en tävling här i bloggen igen.
Denna gången lottar jag ut ett litet bakpaket kan man väl kallade det. Eller kanske ska jag kalla det, ett muffinspaket !!
Perfekt nu när man ska börja med julbaket.

* Boken Maffiga Muffins.
* En Slickepott.
* Muffinsformar.




Allt du behöver göra för att vara med och tävla är att skriva en kommentar till inlägget nedan.
Har du en egen blogg får du gärna länka från den, givetvis får du låna bilden. Alla som länkar från sin blogg får en chans att vinna ett tröstpris.
Tävlingen kommer att pågå tills den 8 december.
Lycka till !!



Pssst eftersom jag har några kalas som snart skall bakas till får du gärna tipsa om ditt favoritfika !!


Kommentarer
jennie skrev:

Jag vill vara med och tävla som vanligt.

Köpte en tidning på coop som hette Hembakat med jättemycket mumsiga saker om du behövde tips.

Längesen man fick surra lite med dig har ju bara sett dig som snabbast men nästa söndag jobbar vi väl tillsammans om du ska jobba?

Kul att ni kommer på julfesten.

2009-11-20 | 08:49:34
URL: http://jewi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback