2009-10-26 | 22:28:35

Babbel.

Phu, det gick väldigt trögt idag. Men tillslut hann jag med ett kapitel extra iallafall. Bara musklerna kvar, sen blir det att börja om och repetera. So kul, so lovely. ;0).
Inte gjort så mkt annat idag faktiskt. Själklart varit ut med hundarna, och sedan storhandlat. På ICA faktiskt, fick 5% där och allt som blir billigare är bra. Men fy vilken tjorvig butik det är. Ta tex. bönor. Jag tycker att alla bönor borde vara på samma ställe, alltså vita bönor i sås, bondbönor osv osv. Nope de vita bönorna i sås var på ett helt annat ställe. Och dåligt skyltat är det minsann. Nåja jag fick med mig allt jag skulle, och lite till som vanligt. ;0).
Men tacka vet jag Coopan eller MAXI i luleå.

Känner att jag inte är riktigt redo för sängen nu, så jag ska nog se lite Greek. Har btw köpt årets första julklapp. Jag vet att det är super tidigt, men jag har fyra som fyller år innan jul och en precis efter. Så det gäller att tänka till och sprida ut utgifterna lite.
Sen så har världens bästa Rasmus namnsdag, skcikade ett mess men min kusin kanske har glömt att säga ngt till sin son. Han brukar vara bra på sånt. ;0).

Nä nu kom jag på en sak som jag måste göra, SNARAST !!
På återseende !!

Kommentarer
Jossan skrev:

SV: Tack så jättemycket! :D

2009-10-26 | 23:12:55
URL: http://thjossan.blogg.se/
Jossan skrev:

SV: Tack så jättemycket! :)

2009-10-26 | 23:13:26
URL: http://thjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback