2009-10-17 | 12:06:30

Check !!

Det blev inte vin, det blidde ngt annat som jag hoppas är gott.
Känner mig gode så laddad för kvällen faktiskt, piggare än tidigare i veckan. Hade tänkt försöka hinna gå på ett extra insatt pilatespass nu kvart i två, sedan hem, göra sig ren, se lite handboll och sedan skjutsar pappa mig ut till Maria.
Försöker tänka om det är ngt osm jag glöm, som jag behöver till kvällen, men jag tror allt är klart.
Kläder-check !!
Skor-check !!
Klädtejp-check !!
Smycken-check !!
Drickbart-check !!

När jag avr på systemet så var jag omsinkad, lite härjad och med mössan långt neddragen, haha kände mig som en av alkisarna. Hon i kassan tittade lite konstig på mig. ;0).

Nu en lite kopp T.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback