2009-10-16 | 20:50:28

Drink-tips sökes.

Jag vet att man kanske inte borde skriva om alkohol på bloggar. Men jag har inte flera hundra tusen ungdomar som läser min varje dag, så jag ser inte mig själv som en förebild.

Så nu behöver jag lite hjälp !! Det är ju fest i morgon hos Maria och vi är sugna på att dricka goda drinkar. Dock har vi ingen aning om vad som är gott.....hm förmånga vinflaskor i våra dagar tror jag.
Nu vill jag be er om hjälp, tipsa oss om några goda drinkar. Det är bara ett kvar, de ska vara FRÄSCHA annars blir Maria galen. ;0).

Släpp lös alla era vildaste fantasier......eller iallafall berätta om era favorit drinkar så skulle jag bli en glad flicka !!


Dessa såg ju goda ut !!


NU IDOL !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback