2009-10-06 | 14:30:12

Grattis till mig !!

6 oktober idag minsann och jag vill gratta alla som heter Jenny och Jennifer på deras namnsdag.
Det är alltså min namnsdag idag !!
I våran familj brukar vi uppmärksamma namnsdagen, men bara med ngt litet. En lott, blomma eller ngt liknande. Jag tycker det är ganska mysigt att bara sådära mitt i igentinget få en lite present, samma att få ge någon när de inte förväntar sig det. Det blir som en extra liten chans att berätta för någon att man tycker om dem.

Hur gör ni i era familjer, uppmärksammar ni namnsdagar, eller är det bara något som passerar förbi ??




Psssst mamma är den enda som kommit ihåg att gratulera mig !!

Kommentarer
Jennie skrev:

Tack jag tar åt mig fastjag stavar med ie och grattis på dig

2009-10-06 | 18:32:58
Jeanette skrev:

Grattis!



Tänkte bara fråga - hade du postat shampoot? Jag har nämligen inte fått det ännu.



Mvh Jeanette

2009-10-06 | 19:08:16
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com
Jennie L skrev:

Jag tar åt mig oxå. Grattis till dig oxå. I våran familj har vi aldrig gjort nå speciellt. Bara grattat.

2009-10-06 | 19:59:48
Lena skrev:

Åh Grattis kompis! Hoppas du får en fin dag!



Jag postar dina skorpor idag, synd att de inte hann fram till idag... Sen får du säga hur de smakar, för jag har sålt alla påsar jag tog hem och hann inte smaka själv :-(.



Kramis

2009-10-07 | 10:52:59
URL: http://www.tefrossa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback