2009-10-01 | 21:49:23

Kärlek i svart coh vitt.

Hemma igen från tjejkvällen. Jag och mamma har haft det mysigt värre, avslutade det hela med en fika på Ekbergs.
Jag fyndade en del, hade lite presentkort att sätta sprätt på också. Hittade en riktigt fin sak på Vila. Kortet är suddigt men jag lovar att lägga upp en bättre bild senare !!


En lite kortare modell med lite axelmarkering. I like !!

 


Fina muffinsformar fick jag av mammi !!


Sen köpte jag min favorit mascara, jag ska aldrig mera göra utsvävningar när det gäller detta !!

Som sagt en mysig kväll, ganska mkt folk på stan. Jag tycker om att gå runt bland folk och jag tycker om när det är liv och rörelse. Det påminde mig lite om julhandeln, och jag fick lite julkänsla. Haha kanske lite tidigt !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback