2009-10-27 | 11:20:09

Morgon eller kvällsmänniska.

Jag är verkligen ingen morgonmänniska. Kliva upp ur en varm säng tidigt är inte min melodi.
Ändå har jag de senaste dagarna upptcäkt att jag är som mest effektiv på morgonen och fm.
Hur kan detta komma sig ??
Kanske slutar jag som pappa, kliver upp och väcker tuppen runt fem varje morgon.
Huvva, hemska tanke !!
Mamma hon är helt tvärtom, hon kan vara uppe till ett, två på nätterna. Då är hon som mest effektiv. Minns innan kalas, jular osv så kunde jag alltid höra mamma i köket om jag vaknade på natten. Det var mysigt, hemtrevligt att veta att hon fanns där.

Hur är ni, morgon eller kvällsmänniska ??

Kommentarer
jennie w skrev:

Jag är ofrivillig morgon människa och alla vet varför :)

Annars vet jag inte jag tycker om att sova men jag är ingen som sover jättelänge på morgonen och jag somnar lätt i soffan så jag vet inte vad jag är.

2009-10-27 | 12:03:48
Emmeli skrev:

Åh, vad glad jag blir av dina ord!

Blir extra motiverad när jag får höra det, faktiskt :)



Vad har du tenta i?

Jag har suttit med feber och psykologiboken i några timmar, men nu måste jag hämta Mio och lägga sjukdom och böckerna åt sidan. Ångesten är dock svårare att lägga ifrån sig ;)



Men det kommer gå bra för dig, det är jag helt säker på! Lycka till tjejen :) Puss!



2009-10-27 | 14:05:54
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Maria, Freja & Greta skrev:

Hej hej!



Jag är till 110% en kvällsmänniska! Jag är nog som din mamma ;-)



Lycka till med tentan!

2009-10-27 | 16:42:22
URL: http://web.telia.com/~u86709116/
Fia skrev:

morgon, morgon, morgonmänniska det är vad jag är.

2009-10-27 | 20:34:36
URL: http://fiasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback