2009-10-25 | 09:35:31

Sköna söndag.

God morgon.
Söndag redan, dagarna bara flyger fram. Jag har själv varit uppe ett tag, dock lite förvirrande när vissa klockor är omställda medans andra inte är det.
I morse när jag klev upp tände jag ljus i hela lägenheten, satte mig ned i lugn och ro och åt frukost. Liten stund att andas innan pluggande. Så skönt så.
Ska försöka läsa i princip hela dagen idag. Så jag ikväll får belöna mig själv med att se senaste Grey´s, Greek och Gossip. Bra med mål och belöningar, jag är verkligen en exogen människa !!

Nä nu ska jag läsa era bloggar och sedan djupdyka in i våran tunntarm, alltså inte bokstavligen, eller tja jag ska ju läsa bokstäver om den....äsch skit i det !!
Ha en skön söndag !!


För det tänker då Diesel ha !!

Kommentarer
Jossan skrev:

Åh, mysig bild! :)

2009-10-25 | 14:48:17
URL: http://thjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback