2009-10-08 | 21:56:40

Smutsig är jag minsann.

Blev lite längre i Lule än planerat. Men vi hade så trevlig mamma och jag. Satt en lång stund och bara surrade på ett cafe´.
Handlade inte alls å mkt, hittade en massa snygga stuff på Monik bla. men jag höll hårt i pengarna. Ska försöka ta nå bilder sen, när kamerorna beslutar sig att befinna sig på samma planet som moi.

Hade tänkt ta en varm dusch innan sänge. INGET VARMVATTEN !!
Vad vara detta ??
Jag behöver bli ren, och jag kan verkligen inte duscha på morgonen, jag fryser alltid så mkt då, att jag blir en isskulptur innan jag är klar.
Hur i hela fridens namn kan jag inte ha något varmt vatten i min kran ??
Jag tror jag kreverar !!

*suck och stön*
//En dirty Jenny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback