2009-10-15 | 16:40:29

This is us.

Jag har lyssnat in mig på BSBs nya skiva, This is us,  nu i snart en vecka.
Vad tycker jag då ??
Hm tja känner inte riktigt igen mina pojkar. Skivan är inte dålig men det känns ändå inte som "hemma", om ni fattar vad jag menar.
Saknar en ballad att få vara sådära riktigt olycklig kär till, en låt som gör att man får ont i själen samtidigt som den lindrar. Det finns ingen Drowning, Incomplete, I´ll never break your heart, I Need You Tonight, Crawling back to you mfl.
Och jag saknar det.
Shattered är väl den som kommer närmast.
Så jag tänker fortsätta lyssna in mig ett tag till, men jag saknar mina gamla pojkar det måste jag faktiskt erkänna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback