2009-10-07 | 22:07:23

Tråkigt utan bilder.

God kväll i stugorna !!
Nu blir det ett såntdära tråkigt inlägg igen, men jag måste verkligen i säng snart.
Varit hos mor och far. Fårr vinterjackan tvättad och gett mamma lite lotter och choklad. =0).

Sen har jag insettt hur mkt roligare det är att läsa en blogg som innehåller bilder. Jag är verkligen kass på att ha bilder i mina inlägg. Oftats beror det på att alla kameror är utan batteri. och detta i sin tur beror på att när jag väl tar kort och sedan för över dem till datorn, så glömmer jag att stänga av kameran efteråt. Alltså laddar den ur.
Ond cirkel det dära.
Men jag lovar att jag ska försöka bättra mig.

Tillvidare kan ni kolla på mitt Jelly Bean inlägg igen, där har ni mkt färger att kolla på. ;0).

Sov gott alla rara !!



Kommentarer
Karin skrev:

tack så jättemycket:) välkommen tillbaka!

och trevlig torsdag på dig!!

2009-10-08 | 10:34:19
URL: http://karinolofsson.se
missh skrev:

Ta bilder me mobilkameran och finjustera lite sen så brukar det bli bra!

Min mobilkamera tar bättre bilder än min kamera!



ha en bra dag

(fin blogg!)*

2009-10-08 | 11:01:08
URL: http://www.misshart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback