2009-09-09 | 18:12:39

Blåst omkull !!

Jag borde inte sitta här.
Jag borde VERKLIGEN inte sitta här.
Plugg, plugg och åter plugg has to be done !!

Nåja blir inte långrandig, fotbollen börjar ju snart och efter det Idol.
Måste bara berätta att jag blåste omkull idag, jag bokstavligen blåste omkull.
Ute är det typ stormbyar, eller iallafall så blåser det massor !! Jag var påväg hem från bussen och passerade ett hörn när en vindby kom och slog omkull mig !!
Till mitt försvar så stod jag i princip på ett ben och vinden kom snett bakifrån.
Kände mig dock gode så snopen när jag låg där på marken......men jag tror ingen såg mig. ;0)
Så nu kan man lägga det till CVt.

Nä plugg, plugg och mat !!



Typ såhära såg jag ut idag. Eller kanske inte lika gullig, grå och lurvig. Men i princip samma !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback