2009-09-11 | 22:32:27

Det här med kaffe är inte min grej.

Gott med mat i magen !!
Vi hade riktigt trevlig, dock var jag ju tvungen att trava hem rätt så tidigt. Ska ju upp klockan sex i morgon så.
Försökte mig tom på att dricka en kaffedrink !!
Det är ju så socialt med kaffe och dessa med grädde och chokladsås ser ju så goda ut. Så jag beställde in en Vanilla Chock.....blääääää säger jag. Smakade bara kaffe, ingen vanilj alls !!
De andra som dricker kaffe sa att den smakade massor med vanilj, men jag tror att de ljuger. ;0). Så jag nöjde mig med en kopp T.

Nu ska jag krypa i säng med Zac Efron, japp blir att se en lagom film innan man somnar. Eller kanske borde jag säga en lagom film att somna TILL. =0).


Sweet dreams !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback