2009-09-21 | 10:40:53

Insikter.

Efter en natt av läskiga drömmar, insikter och en massa skolarbete (??!!) så känner jag mig väl inte sådära super pepp för måndagens bestyr.
Helgen var dock riktigt härlig. Och även om jag inte pluggade lika mkt som jag hade tänkt, så var det skönt att bara få komma ut i skogen och vara. Jag förstår mer och mer varför Maria flyttade ut i skogen. Jag kanske borde bygga mig en liten loftstuga någonstanns och flytta från staden.

 


Inte helt fel att vakna till.


Vi har mest myst och tagit det lugnt.



Hann med att träna vovvarna lite oxå. Diesel hade grym fart och var super taggad, dock blev han lite slarvig när han var så på. Han missade några enkel markeringar, men jobbade alltid hem dem.
Eskil han började jag att köra lite linjetag med, det funkade men till sist blev han ltie väl galenpanna och sprang och åt gräs. ;0)

Nu kom posten och jag ska gå.
Ha en bra dag !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback