2009-09-25 | 17:08:58

Tposhop online.

Jag har inte tagit mig så långt. Sitter här med en ny kopp T i handen och läser bloggar.
Har inte varit inne på Topshops hemsida så mt, rädd för att få för svåra cravings !! Nu hittade jag denna klänningen och blev gode så förtjust. I chiffong, bara ordet låter ju snyggt !!

Beaded Collar Swing Dress**
Den är från Kate Moss kollektion.

Pintuck Bib Frill Top
Den här föll mig oxå i smaken, kansek för att jag fryser och längtar efter sommaren ??!!

Jag hittar nästan aldrig någonting när jag är i butikerna i Stockholm, är jag för dålig på att leta eller vad är det fråga om ??!! för nu på hemsidan hittar jag en hel del snygga saker !!

Nä nu måste jag börja rota i garderoben min !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback