2009-09-09 | 10:21:14

Duktig flicka.

Klev upp lite tidigare i morse för att hinna plugga en del innan skolan börjar.
Jag har hunnit med en promenad, äta frukost, läsa tidningen, läsa bloggar och nu bloggar jag själv.
Som ni ser, inget pluggande !! Och jag har bara en timma på mig innan jag ska åka till skolan.
Självdisciplin my ass !!

När jag var ute och gick så slog det mig att det är nog höst nu. Även om bladen på träden inte riktigt vill släppa taget om sommaren och skifta färg. Kylan bet i mina kinder och jag började längta efter varma koftor och lurviga vantar.

Nä vet ni vad, detta går inte. Jag måste verkligen läsa lite, sepciellt som jag vill se fotboll och Idol ikväll.
Jag hittade just Daughtrys nya album på Spotify.
Perfekt plugg och höstmusik !!


Just ja måste ju ringa frissa också.....scary !!

Här får ni bilder från fredagensmiddag !!




Bruden.


Gummen.


Sjukligt goda vitlöksbröd !!


Forgott att fota maten innan den var slut !!


Salladen hann jag med. ;0).


Moi. Nope I don´t have a head.

Nä nu MÅSTE jag gå......och ringa frissan. ;0).


Kommentarer
Ingela skrev:

Hrm, host och harkel!

Måste klargöra att det inte är tal om något bröllop eller något ens i närheten. Det var en ettårsmiddag. Så sakta i backarna J Pettersson!

2009-09-09 | 12:59:37
Ida skrev:

Sjukt snygg tröja =) Var har du hittat den?

2009-09-09 | 20:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback