2009-09-13 | 22:02:59

Fallande löv på Tradera.

Ett sista ord innan jag går och lägger mig.

Kooperationen fyller tydligen år i år, om det var typ 150 år eller något liknande. För att fira detta har de med hjälp av Stig Lindbergs klassiska mönster fallande löv, tagit fram ett antal produkter. Kökshanddukar, kaffe, servetter och muggar.
Jag tycker personligen att mönstret var riktigt snygg och älskar muggarna. Förvånande va !!
Jag köpte ett par som mamma ska få ge mig i julklapp.
Dessa varor sålde ju dock som smör, folk var helt tokiga. Och efter tips från kollegorna så gick jag ut på Tradera för att kolla in hur mkt tex en muggförpackning går på.

Alltså muggar man kunde köpa, två för 59:- (rätta mig om jag har fel.) säljs för flera hundra kronor !! Hjälpas !!
Kökshanddukarna ligger två hundra och servetterna för runt hundringen.
Hade man vetat detta hade man ju köpt på sig ett par muggar och liknande och sålt med ordentlig vinst.

Som sagt, jag älskar verkligen muggarna, men jag skulle inte betala en tre, fyra hundra kronor för muggar som är i nytryck och i en ganska stor upplaga finns de ju.
Skulle ni ??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback