2009-09-23 | 19:45:36

Hemma efter tolv timmar.

Hemma efter nästan 12 timmar "on the road".
Kastade mig driekt från bussen i träningskläderna för att gå på Afro Power Dance. Min klasskompis Therese skulle hålla i passet så. Hon var ASgrym son intstruktör (lite sämre som fågel, hihi.) och det var super kul, mkt roligare än förra gången.

Nu har jag precis varit ute med två underbara gula killar. De var så grymt lydiga idag att jag hade dem lösa hela tiden. Kramgoa är de nu oxå, alltid skönt att komma hem till någon som alltid är glad att se en.

Nu blir middag, sent men ok då får jag ju äta framför Idol !! Blir att steka pannkaka jag fått av mamma, och till det blir det glass, grädde och sylt. Hela baletten !!

Sen är det plugg som gäller för hela slanten. Redovisning och gruppuppgift på schemat i morgon.
Sorry att bloggen blir lite lidande, men håll ut om två år är jag klar med skolan och då kommer jag igen !!

Kjam !!



Don´t forgett me !!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback