2009-09-29 | 13:57:36

Konditionstest.

Intressant dag idag.
Vi fick alltså lära oss att göra konditiontest på cykel. Mitt var ungefär som förväntat, jag är då ingen elitidrottare iallafall !! Haha. Nu har jag bara lust att samla in släkt och vänner och kolla vilket syreuttag alla har.
Jag kommer vara hemsk innan utbildningen är klar.

Fått i mig lucnh och en kopp PolkagrisT *mums*. Hade tänkt gå ner på stan,för att jag vet att det är ngt jag ska ha därifrån, men jag minns inte vad !! Handla till kvällens middag ska jag då göra, det blir paj en favoriträtt hos mig. 

Moiff Cardigan SEK 895, Diesel - NELLY.COM
Denna koftan från Nelly hade gärna fått flytta hem till mig nu när det blivit så kallt !!


Nu staden för att se om jag minns vad jag ska göra där !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback