2009-09-21 | 21:01:06

Produktiv.

Hello hello !!
Idag har jag varit hyfsat produktiv, eller jag har typ pluggat två ord, men gjort en massa annat iallafall !!

* Betalat alla räkningar för denna månaden.
* Lagt undan en massa pengar för sämre tider.
* Varit på stan, dock inte köpt ngt onödigt utan saker jag behövde. Blev inte många kronor.
* Skickat tillbaka en väska som inte kändes rätt, och för dyr.
* Lämnat min bläckpatron i retur- för vår natur !!
* Hunnit vara med hundarna och vi har varit på prommis.
* Sova två timmar på soffan, sjukt huvudvärk, mkt ovanligt för att vara mig !!
* Sett OTH utan Lucas och Peyton.
* Varit på Aerobic Basic. Skit svårt !!
* Blivit ren.

Nu ska jag se Anna Anka mfl. Vad kan hon hitta på idag måntro ??!!

Kjam !!

Kommentarer
T skrev:

Fick du mitt sms igår?

2009-09-22 | 09:22:30
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback