2009-09-19 | 16:49:05

Söndagsskolan återinförd eller ??!!

Nu är jag seriöst lite upprörd !!
Vem f-n lägger obligatoriska skolsaker på en LÖRDAG OCH SÖNDAG ??
VA ??!!
Hur kan det ens vara möjligt att man ska måsta gå i skolan på en helg ?? Jag trodde de tog bort söndagsskolan för länge sedan !!
Självklart är det den helgen jag hade tänkt åka ner till Stockholm och se på BSB.
FY SKRUTT !!

Sen kanske jag inte heller kan åka ner och se på PINK eftersom vi har uppgiftsredovisning och styrketräningsgenomgång dagen för konserten och dagen efter.

Seriöst inte glad och pepp just nu.
Förbenade skolskit !!

Kommentarer
Charelle skrev:

dagens fråga på min blogg nu !

2009-09-19 | 16:51:45
URL: http://charelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback