2009-09-24 | 18:16:23

Tack Tefrossa !!

Kommer hem ifrån en lååååång och tung dag i skolan.
Vad ligger då på borden, om inte mitt paket från Tefrossa !! Samma goda servvice som alltid. Funderar ni på att betsälla T över nätet så är detta verkligen rätt ställe. Trevligt bemötande, snabb leverans och Lena skickar alltid med en liten extra sak !! Och jag älskar ju överraskningar. Denna gången fick jag ett smakprov på teét Basic Instinct med en fin lite text-om du vågar prova.

Denna gången beställde jag lite nya sorter, för att prova. Först ut har jag tänkt prova Tefrossas alldeles egna CitronmarängT, hur sjukt gott låter inte det ??!!
Så nu ska jag springa och brygga min första kopp.
Återkommer med åsikter !!

*skutt.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback