2009-09-14 | 22:18:35

Svenska Hollywoodfruar.

Haha jag sitter och tittar på treans nya program Svenska Hollywoodfruar.
Oh my, oh my
hoppas verkligen inte att det sänds i USA, så de får reda på hur korkade vi svenska blondiner är !!



Anna Anka, gift med Paul Anka är enligt mig den värsta av dem. Hon snackar hela tiden om pengar, vad allt hon äger kostar. Hon är 38 år, men jag trodde att hon var långt över FYRTIO, snarare närmare femtio. Hon ser riktigt härjad ut i mina ögon. Hon ser verkligen ner på det "vanliga" folket. Visst det kräver säkert en hel del av henne att vara Pauls fru. Men ändå, jag gillar inte hennes sätt. Dock hennes älskar hennes resväskor, kläder och liknande !!


Maria Montazami är den jag tycker verkar mest "normal". Även om hon låter som om hon är lite drogad när hon pratar. :0).


Agnes-Nicole Winter hm tja hon verkar bara ha fallit offer för plastikirurgi och önskan att bli en känd skådespelare. Lite lagom blåst blondin.....nä nu var jag elak.

Ska bli spännande att se hur allt utvecklar sig, och om första intrycket består eller ändras !!

Kommentarer
jennie w skrev:

just ja du är ju brunett nu :)



Kram

2009-09-15 | 05:15:10
URL: http://jewi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback